zaterdag en Zondag 15-04

15 april 2018

Na een hele leuke dag in Venetië met heel mooi weer, ging het vandaag richting Lignano Pineta, hier hadden we een bijzondere bestemming gepland. Mary heeft in deze plaats diverse jaren doorgebracht in Hotel Daniele met Willem, het was dus vanaf het begin gepland dat we hier langs zouden gaan. Het was een emotionele ontmoeting met de eigenaresse.

IMG-20180415-WA0004

We hebben een camping gevonden op een kleine afstand en zijn die middag de stad in gewandeld en heerlijk op het strand op een terras gezeten. De volgende dag zou een lange rit worden, dus op tijd naar bed.

IMG-20180415-WA0001 IMG-20180415-WA0002 IMG-20180415-WA0003

Inderdaad is het een lange rit geworden in minder goed weer, maar prima om te rijden, we zijn helemaal tot Milaan gereden, ruim 350 kilometer en staan nu met een heleboel studenten van de uni Twente op de camping die hier zijn voor een uitwisseling.. we zullen ze verder niet zien, zij gaan de stad in en wij bereiden ons voor op de rit voor morgen, dan gaan we via de Frejus tunnel richting Frankrijk. Morgen zal net als vandaag nog een bewolkte en regenachtige dag zijn, maar de laatste dagen op de terugweg zien er heel goed uit, we willen dan ook de laatste week nog genieten zoals het op je vakantie hoort...

Gizmo had wel direct een vriend op de camping..IMG-20180415-WA0005

1. PatriciaQ:
    16 april 2018
    Wat een leven....
  2. Jeanne:
    16 april 2018
    Hall0 Ed en Mary .
    Dit was weer een mooie tocht .Ik begrijp dat jullie op de terug zijn.Voor jullie zit het dan er weer op.Maar de thuis blijvers zullen wel blij zijn als jullie weer veilig thuis zijn.de camper heeft goed zijn best gedaan .Straks weer aan de bak .Dan is het luie leventje afgelopen.Maar ook dat went wel weer.Ik wacht op het volgende verslag .
    Gr Jeanne.