Noorwegen 2018

26 mei 2018 - Haderslev, Denemarken

Nieuwe reis, nieuwe kansen om wijzer te worden...

Samen met Michèle ga ik drie weken naar Noorwegen. Ik ben hier geweest toen ik 19 was, zeg maar een eeuwigheid geleden.... Toen had ik drie weken regen en was op een motor met een klein "dump" tentje van het leger.. na zoveel regen kan het alleen maar beter worden toch.

We hopen natuurlijk op VEEL beter weer deze keer en zijn gelukkig niet op de motor...

Ik begin het blog op de tweede dag, we zijn nu in zuid Denemarken en hebben gisteren in de buurt van Bremen geslapen. We hebben echter twee dagen veel files gehad vanwege wegwerkzaamheden in Duitsland en het heeft best een aantal uren vertraging opgeleverd en ondanks dat je op vakantie bent is het toch vervelend. de totale reisduur was zo'n 13 uur en hebben hiermee nog geen 700 kilometer overbrugd... wel is de camper door de 50.000 kilometergrens gegaan, t,ja nog bijna nieuw zou je denken.

Het goede nieuws is dat we nog slechts 300 kilometer tot aan Hirtshals te gaan hebben en hier twee dagen voor hebben, de overtocht naar Noorwegen is pas maandag avond. we hebben net zoals op dit moment in Nederland heel mooi weer, dus lekker de stoelen naar buiten en genieten van de thee...