laatste dagen...

21 april 2018

Vandaag een prachtige rit gemaakt naar onze laatste camping van deze reis. Van Dole naar Verdun. De natuur is daar adembenemend en alles begint in bloei te komen. IMG-20180421-WA0005  IMG-20180421-WA0004  IMG-20180421-WA0006

De camping in Verdun was snel gevonden en bleek dezelfde camping te zijn die Ed al op de heenweg had genomen. Prachtig plekje aan een klein meer. Het installeren is geen moeite met de camper en al gauw zaten we aan de "Franse Lunch ".

IMG-20180421-WA0003  IMG-20180421-WA0002  IMG-20180421-WA0001 IMG_20180420_181144318_HDR

Voor de laatste avond de bbq maar weer ontstoken en heerlijk gegeten.

Vandaag de laatste kilometers naar huis via Luik en Maastricht. Nog steeds prachtig weer en dat maakt het thuiskomen een stuk aangenamer. Bij thuiskomst bleek het huis vol te hangen met ballonnen en was het ontvangstcomité aanwezig. Reuze leuk en gezellig.

IMG-20180421-WA0000

En zo is er een einde gekomen aan wat ik persoonlijk een top-vakantie heb gevonden. Heel veel mooie dingen gezien en vooral genoten dat ik dit avontuur mocht doen met mijn broer. Het was heel bijzonder maar vooral GEWELDIG !!

OOK ik vind het een bijzondere vakantie, wie krijgt nu de gelegenheid om zoiets met je eigen zus te doen, echt bijzonder, zeker op onze leeftijd.. :) :)

We hebben genoten en gaan het zeker herhalen, maar dan naar een andere bestemming.

Bedankt voor het volgen van het Blog en graag tot ziens.. Ed & Mary.

1. Daantjes:
    21 april 2018
    Jullie bedankt voor de mooie verhalen en foto's! Welkom thuis 😚
  2. Petra:
    22 april 2018
    Fijn dat jullie zo hebben genoten!
    Welkom thuis!
  3. PatriciaQ:
    22 april 2018
    Top dat jullie zo'n mooie reis gemaakt hebben.
    Dat pakken ze je niet meer af ;)
    Heerlijk hoor.
  4. Sindy:
    24 april 2018
    Bedankt voor jullie leuke en inspirerende verhalen.
    Fijn dat jullie veilig zijn thuis gekomen!