Zaterdag 7 april 2018

Wat een dag vandaag....

Vanmorgen vertrokken van de camping in Sestri Levante en koers gezet naar Pisa. Vlak bij het centrum een grote camping gevonden : Camping Fossa Lupara. Heel veel camperplaatsen en leuke bungalows. Het sanitair is schoon en fris en van alle gemakken voorzien. De zon was volop aanwezig en dus na het plaatsen van de camper met een route beschrijving van de receptie op weg naar het torentje...Wat een beleving is dat. Zo vreselijk indrukwekkend als je er  dan eindelijk voor staat, ongelooflijk. IMG-20180407-WA0003

Onbegrijpelijk ook dat ie er überhaupt nog staat als je ziet hoe scheef hij hangt. Was er gewoon spontaan van onder de indruk....Wat een beleving om dit nog allemaal te mogen meemaken.IMG-20180407-WA0006

Daarna nog verder Pisa ingelopen: er is meer dan een scheve toren.IMG-20180407-WA0005

Moe en bijna 7 km verder zijn we weer terug op de camping. Borrel erbij om al die moois te verwerken.IMG-20180407-WA0007

Momenteel is Ed { en zo hoort het ook } heerlijke pasta aan het koken en het begint hier zeer aangenaam te ruiken, dus ik kan mij niet langer vrij meer maken....

Morgen richting San Gimignano, moet ik volgens Ed ook gezien hebben en wie ben ik om daar tegenin te gaan.

1. Jeanne:
    Hallo Ed en Mary.
    Ik ben op het kasteel vandaag even Jonkvrouw geweestI .Ik blijf een nachtje over ,en morgen ga ik weer op huis aan. Het is hier prachtig weer.. ruim twintig graden.in Mei gaan we naar Dord ik heb ons ook opgegen.mooie foto,s.ik wacht het volgende reisverslag af.

Gr jeanne.
  2. PatriciaQ:
    7 april 2018
    Ja het is wat om het zo te zien in real life he.
    Bella bella.
    Ziet er weer prachtig uit allemaal daar.