Dinsdag 3 en woensdag 4 april

4 april 2018

Ik neem even het reisblog over van broer.....gewoon omdat het kan.

Vandaag zijn we van de mooie Camping Rosa in San Bartolomeo naar de Fiat dealer gereden in Savona. Deze rit was slechts 58 km waar we dan ruim 4 uur over gereden hebben . Het trefwoord was FILE al hadden we later geen flauw idee waarom. Geen wegwerkzaamheden , helemaal niets en dan moet het nog zomer worden. Maar goed, we hadden de dealer snel gevonden om tot de conclusie te komen dat deze het benodigde onderdeel pas over 3 dagen kon leveren. Geen optie dus. Ook deze meneer was zo vriendelijk om de camper aan de computer te hangen en ook hij vond geen afwijkingen waardoor we niet verder zouden kunnen rijden. Het gesprek met de Italiaanse monteur liep vlekkeloos door een geweldige app verkregen door Tim. Ed vroeg iets aan de meneer en sprak dat in  op zijn telefoon en meneertje kon het gewoon in het Italiaans lezen....fantastisch. Kinderen hebben soms echt hun nut....Dus konden we weer verder zonder problemen en op zoek naar een camping. Het was een mini camping , maar alles aanwezig en een restaurant dus goed voor een overnachting.

IMG-20180404-WA0001

Vandaag op ons gemak de camper weer rijklaar gemaakt en op weg naar Sestri Levante. Prachtige toer over de SS1 die helemaal langs de kust loopt en zelfs zaten we soms zo hoog in de bergen dat we door de wolken reden. De rit door Genova heeft zeker een uur geduurd. Wat een enorme stad is dat. Mooie havens en prachtige boten, zelfs een oudje

.20180404_113121

Verder nog geen reisplan gemaakt, dat doen we morgen wel. Voor nu wachten we op de zon....maar ach, de pensionada"s hebben de tijd.

1. Petra:
    4 april 2018
    Geen piraten gezien?
    Toch wel fijn om zo'n slim kind te hebben hé 😉
    En hoe gaat het met de hond africhten? 😃
    Succes morgen weer 👍
  2. Sindy:
    5 april 2018
    Echt superleuk om jullie avonturen te lezen ;-)
    Geniet er van, en ik duim voor jullie dat het mooie weer er aan komt!
  3. Jeanne:
    5 april 2018
    DONDERDAG 5 April.
    Hallo Ed en Mary.
    IK HEB JULLIE REISVERSIAG GELEZEN.
    Wat een moole tour.Om jalloers van te worden.Gisterenavond Michelle gebeld leuk gesprek gehad.!De verhuizing is goed verlopen alleen moet alles nog een
    Plek krijgen .Ria blijft tot morgen .Zaterdag ga ik naar kasteel.Met een pan
    Pittige linzensoep Zondag word het mijn
    WERKDAG .Ik mis het thee uurtje.Maar dat halen we wel in.
    Gr jeanne