7e dag

31 maart 2018 - San Bartolomeo Al Mare, Italië

Vandaag Zaterdag voor Pasen.

Ik ben vroeg naar een camping in de buurt gereden en heb hier een echt Italiaans plekje, met z,n alle in een rijtje tussen groene schermen, maar met stroom, water en afvoer.. wat een luxe na de afgelopen dagen.

IMG_20180331_163256619

Ondanks dat ik wakker werd in de regen (ben ik wel gewend)  klaarde het weer bijzonder goed op vandaag, Mary en de kids zijn me op komen halen en we hebben in een leuk dorp gewandeld en lekker geluncht.

IMG_20180331_120114372_HDR

Na een bezoek aan de supermarkt weer terug op de camping, Mary is haar spullen gaan ophalen om vanavond vast in te trekken, dan kunnen de kids morgen vroeg aan de terugreis beginnen. Als ze straks terug komen gaan we hier in het dorp nog even uit eten met z,n alle. Ik denk dat we hier even blijven tot na Pasen, even genieten en tot rust komen.. daar is zo,n trip toch voor..

volgende week even kijken bij een Fiat dealer onderweg wat de mogelijkheden zijn om de sensor te vervangen, ben tenslotte in het land van de Fiat.. :)

1. Jeanne:
    31 maart 2018
    Hallo Ed,
    Mijn moeder heeft zojuist een bericht geschreven met heel veel pijn en moeite en dat ook weer per ongeluk gewist!!!
    Ik heb je verslag gelezen. De eerste dagen pech en regen. Gelukkig is het nu beter en ben je niet meer alleen. Mijn moeder gaat morgen naar Ria. Misschien dat ze maandag weer een poging zal wagen. We wensen jullie fijne Paasdagen en nog een fijne reis.
    Groetjes van ons
  2. Daantjes:
    1 april 2018
    Hoi Ed en Mary,

Wat geweldig om jullie op deze manier te volgen met leuke verhalen en foto's. Via FB zien we al een hoop foto's, vooral de pizza's 🍕😋Wij zeggen vanuit Rotjeknor een zalig Pasen
    Dikke kus van de Daantjes 💋😗
  3. Jeanne:
    2 april 2018
    Hallo Ed en mary .
    Ik ga weer proberen om wat te schrijven.Jannie heeft wat tekens uitgelegd.IIk heb een leuke Paasdag gehad.lekker gegeten.Vandaag zijn Jannie en Hedijdar bij mij komen eten .Ik heb de hele dag aan het koken geweest.Ook voor
    Morgen ,want morgen is de verhuizing.Hoe hebben juiiie zo samen. ?.
    HET IS SLECHT WEER HIER.Veel regen .we hebben zon nodig Ed ben je al een beetje uitgerust.. na alle sores die je gehad heb.?Ed ik wacht op het volgende reisverslag.
    Gr jeanne.