2e dag

26 maart 2018 - Amsterdam, Nederland

Ja, vroeg wakker.. het is nog even wennen..

Ben rond 9.00 uur gaan rijden richting Frankrijk en dacht de Maas te gaan volgen richting het zuiden... een leuke route die me zo,n 3-400 kilometer verder zou brengen. had een camping in gedachten ergens boven Dijon. Heb een route gevolgd die door de bossen van de Ardennen liep, heel mooi en heb zelfs enkele herten zien wegspringen toen ik ze naderden, deze omgeving is gericht op bosbouw en zag behalve enkele trucks die hiervoor geschikt zijn geen enkel ander voertuig, echt bijzonder om door deze bossen te rijden.

De grens naar Frankrijk heb ik niet gezien, kwam er pas achter toen mijn telefoon een andere provider opgaf...

Om een lang verhaal over vandaag ietsje korter te houden..heb ik ruim 500 kilo, te veel gereden omdat ik mijn portemonnee was verloren tijdens een toiletbezoek in de Mac-Donald in Verdun... gelukkig hadden ze hem gevonden en kon ik na dat ik er achter kwam deze weer ophalen... goede les om je spullen te verdelen zodat je niet geheel zonder komt te zitten bij onverhoopt verlies...

Nu heerlijk in Verdun op de camping genieten van een "zeer gelukkig"  en rustige nacht..